onsdag 20 oktober 2010

vem är du, vem är jag?

mycket nu. igen. intervju nyss, gick bra tyckte jag, kändes som att han förstod vem jag var, sen om det leder till att jag får en tjänst eller inte är ju en annan femma. direkt när jag gått därifrån ringde de från sandvik och ville att jag skulle komma på intervju för deras traineetjänst. jomenvisst. fast vart är den? sandviken? vette sjutton. lite överallt verkar det som.
väntar fortfarande på besked från aga.
jobbar rätt mycket och gör mitt bästa för att inte klanta mig och hinna med i kaoset som uppstår för det mesta.

jag och johanna var på visning på en lägenhet/del i hus häromdagen, vi måste lämna besked snart och jag vet då rakt inte. hur tar man beslut i en sån här fråga? så mkt annat att tänka på att jag vet inte vad jag vill ha egentligen. pool, bastu och trädgård vore sjukt najs. men det ligger lite utanför, men samtidigt bara 15 min med pendel till centralen. vad är alternativen? jag vet ju för fan inte ens vart vi vill bo, sitter och kollar på blocket och får fråga Johanna hela tiden vart ställena ligger och om man vill eller inte vill bo där.

och trött är jag. fick jobba över igår, var väl hemma vid halv två snåret, upp halv sju imorse och möttes av iskallt vatten i duschen. så jag hoppade över. skvätte lite vatten här och var, fick duga. fick nog av kalla duschar i Bolivia. en varm dusch är fan vardagslyx.

så nu är frågan, äta eller sova? sova eller titta på teve? titta på teve eller leta lägenhet? leta lägenhet eller söka jobb? eller sova? eller äta? jag tror det blir lite teve och mat till en början, brukar ju vara lite tjockisar såhärdags kanske. sen sova. jag förskjuter problemen till framtiden en liten stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar