fredag 15 oktober 2010

helvetet på jorden

Igår var en fruktansvärd dag på jobbet. Usch och fy. Sprang runt som en galning och försökte lösa alla problem på en gång men det gick mest åt helvete hela tiden. maten var sen. drycken var sen. maten var fel. jag tappade saker. folk fick ingen hjälp. nytt kassasystem. en man kort pga sjukdom. Jag bröt ihop men kom igen rätt snart. I slutändan hade jag fått mer dricks än någon annan kväll. Hur fan går det ihop? Jag fick förklaringen av mina kollegor att de tycker synd om en... och det var det också. Men oavsett all dricks i hela världen vill jag aldrig mer att det ska bli så. Men det tror och hoppas jag innerligt att det aldrig blir heller. Cheferna var snälla nog att skjutsa hem mig efteråt, eftersom sista tunnelbanan hade gått. De är rätt snälla emellanåt. Och så hade vi faktiskt den sötaste killen på länge som var där och hjälpte oss med kassorna, eftersom vi bytte igår mitt i allt kaos. Han var kvar hela kvällen och svarade så snällt på alla frågor. Värsta svärmorsdrömmen, fast tror det är lammkötts-varning. Han kommer idag också :)

Och idag ska jag fylla i tidrapport, jaaaaa!! Pengar!! Inte för att de kommer räcka särskilt långt... men ändå. En inkomst. Halle-fucking-luljah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar