söndag 17 oktober 2010

kändistätt

Ja det mest spännande som händer i mitt liv för tillfället lär väl vara de kändisar som är inne och käkar. Igår serverade jag Martin Stenmark. Och idag var Fredrik Lindström med familj inne och käkade. Tur för mig att jag inte har tystnadsplikt =). Trevliga båda två. Och tidigare i veckan var hon på TV4-nyheterna inne, den blonda. Vet inte varför det känns kul egentligen, varför bryr man sig om kändisar? Det är ju bara vanliga människor som vill käka en burgare för tusan. Och det blir ingen jävla special-treatment. Det har jag inte tid med, och det tror jag inte de vill ha heller. Men både Martin och Fredrik dricksade rätt bra. Så tack för det.

Annars var det en jättetrevlig kille som var inne och "jobbade lite" idag. Han startade med en 6:a JD och en corona. När jag gick var han uppe i fyra 6:or JD, tre glas vin och coronan då. Och satt och fyllde i sina papper. Måste ha ett jobb som kräver att han är lite full helt enkelt =).

Imorrn är jag leeeeedig! Då ska jag och Johanna kolla på lägenhet. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar