fredag 29 oktober 2010

denna dag detta liv

vilken dag. vaknade apbakis. var på golden igår och svirade med Johanna. fulla var vi och kul hade vi. tror det får duga som sammanfattning. har sedan jobbat 14-22.30 idag och varit bakis-fnittrig om man kan säga så, känner mig ibland lite busig när jag är bakis. första gästerna var två danskar, och det var humor på hög nivå. den äldre av dem (typ 50) gjorde grrrr-ljud när jag var framme, sen fick jag stå och säga saltgurka flera gånger för han tyckte det lät så gulligt. och så satt han och sjöng lite gamla backsteetboys låtar helt random. jag hade lite svårt att hålla masken när jag var framme. han dricksade helt okej, sköt pengarna över bordet, pekade på mig och sa "for you" och såg jävligt nöjd ut. hahaha.

nu sitter jag hemma i soffan och äter pizza som blev över imorse och kollar på volver, går på SVT, har ju aldrig fått se slutet. vore ju inte fel att fräscha upp spanska lite heller, om man säger så :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar