söndag 15 augusti 2010

Still standing

Midnattsloppet över. Kul var det! Gick helt okej, jag hade inte alls tränat så mkt som jag borde ha. Sist jag sprang (två år sen) var målet att orka springa hela vägen, eftersom jag aldrig sprungit en mil förut, och det klarade jag. Denna gång var målet att ta sig runt med livet i behåll, typ :). Lite segt att utvecklingen gått bakåt sen sist, men men. Nästa år kanske målet blir milen under timmen, den som lever får se. Det var sjukt varmt, så bra att vi tog det lugnt. Två döda under loppet, väldigt obehagligt. Vi sprang förbi den äldre mannen (som avled) när de gav honom hjärt- och lungräddning. Usch.

Vi körde hem direkt efter loppet, kom hem klockan 04 inatt, jag stupade direkt i säng och kände mig lagom fräsch när jag vaknade (oduschad). Inga krämpor, bara lite seg. Så jag underhåller mig just nu med lite youtube:ning, var ett tag sen. Dagens tema är hoffmaestro & chraa, och jag kan inte konstatera annat än jag är sent ute. Jag har hört talas om dem förut, men av någon anledning fått för mig att de var ett hårdrocksband?! Senaste tiden har sen alla börjat spela highwayman, så jag lyssnade på några låtar och insåg att de är riktigt bra. Idag blev det ännu bättre när jag insåg att de är snygga också! Iaf några av dem. Ser lite ut som killarna jag suktade efter i Barca, lite smårockiga, tatuerade och skäggiga! Me like!

Så här dagens favorit: http://www.youtube.com/watch?v=xftXg7hf0O4&feature=related
De ser ut att ha så kul.

2 kommentarer:

  1. Ja du Erika, snygga vet jag väl inte... =) Men ganska bra var de. Har ju hört dem innan, men nu går spellistan varm här hemma. Du får satsa på årets MPiRE om du vill ha skägg! Först in på 90-talet!? ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja smaken är som baken :). Och mpireskägg är ju för det mesta bara långt och äckligt, det ska bara vara lite skägg. Och jag tror jag lämnar 90-talisterna åt nån annan, försöker undvika barnarov :).

    SvaraRadera