tisdag 17 augusti 2010

Kötta!

Idag känner jag mig på lite busigt humör vad gäller jobbsök. Läste en artikel imorse om att man måste vända sig till den "dolda arbetsmarknaden". Jag vet inte riktigt var den gömmer sig men jag har iaf letat idag. Hittade ett litet konsultföretag i sthlm som inte annonserade efter folk, men det var så perfekt att jag ringde och sen mailade och sa åt dem att de borde anställa mig, haha. Egentligen är jag lite anti denna påträngande typ av jobbsökning, men vad fan ska man göra då. Jag blir ju tokig snart. Jag har även sökt ett jobb som var helt off vad jag egentligen vill hålla på med, vet inte ens om man behövde särskilt mkt utbildning, men vad tusan.

Annars händer inte mkt. Ikväll kanske en promenad. I helgen är det kräftskiva hos farmor och farfar, blir nog väldigt kul. Och nästa helg blir det Linkan för årets fest! Ska sova hos J och han skulle t.o.m. fixa in mig på München Hoben, kul!

Nu åter till jobbsökandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar