onsdag 18 augusti 2010

Did she just say what I think she did?

Dagens låt: Cocknbullkid med *trumvirvel* Cocknbullkid. Störtskön.

Cos of all the powers that I could possess
To make you love me for me that would be the best
But before I become that honest
I would throw myself into the fiery furnace

Dagens misstag (beroende på hur man ser det): stopp & väx.
Har ju typ slutat bita på naglarna. Har också typ börjat igen. Så för att inte börja igen (eller sluta igen?) målade jag stopp och väx. Problemet är ju att jag även börjat snusa igen. Så varje gång jag stoppar in en snus smakar det stopp och väx. Har därför gått runt med den smaken i munnen hela dagen. Hmmm, affärsidé: Stopp & väx & sluta snusa?! Funkade iofs inte på mig så kanske en dålig idé.

2 kommentarer:

  1. hahaha jag gillar den idén! =)

    när ska du komma hit och sitta å söka jobb?
    jag var ute me en spanskakompis igår och tjöta lite spanskaflum och trivdes med livet i största allmänhet. men det bor fan ingen här.

    stort faktiskt att du sett sveriges åttonde underverk =)

    SvaraRadera
  2. Jadu det vet man aldrig, lite för långt borta just nu, vill ju stockholm, men det verkar gå åt fanders allting. Blääää. Ja njut av ditt liv! Det är nog det bästa man kan göra :)

    SvaraRadera