fredag 13 augusti 2010

Calling Dr. Feelgood

Bra dag idag. Fick in en ansökan som jag slitit med halva igår och halva idag, var ju på engelska för sjuttsingen, fast på Fortum. Jaja, inne är den, hoppas de hör av sig. Sen har jag hälsat på både farmor & farfar, H m. familj ute i skogen och sen mamma & AK i Söderala. Blev som en liten roadtrip, och nu är jag hemma hos pappsen igen.

Humöret går verkligen upp och ner dessa dagar, börjar iofs kännas rätt karakteristiskt för mig sådär generellt, men extra mkt just nu. Det är bara att hänga på och feela flowet när det är sådana dagar.

Hemma hos H fick man slita för brödfödan och plocka rödvinbär. Nejdå inte alls, helt utvunget, men rätt najs. Hos farmor och farfar pratade vi gamla lärare och kollade i jättegamla skolkataloger. Och hos mamma fick jag pizza. Hur kan man inte vara nöjd liksom? Som sagt, det är de små sakerna.

Imorrn ska jag hurta runt i estockholmo, Midnattsloppet here we go!! Jag har icke tränat så mkt som jag borde, så kommer ju inte gå strålande, men det skiter jag i.

2 kommentarer:

  1. Babe!! Kul att du är tillbaka i blogosfären! då kan vi följa varandras liv på webben!
    annars har jag hört talas om att ses, heter typ IRL, vi kanske ska testa det nångång?!? ;)

    håller tummarna för jobb och ska därmed inte berätta vad jag gör hela helgen trots att solen skiner och alla andra har sommarkjol. (adivina...)

    heja heja midnattslopp!

    SvaraRadera
  2. Ja du Johanna jag har hört talas om IRL faktiskt :). Så fort jag har ett jobb och lite mer ordnade livförhållande (läs pengar) måste vi ses! Jag har ju inte direkt utrymma att underhålla gäster här hemma i skogen heller... Men den som väntar på nåt gott.

    SvaraRadera