tisdag 28 juni 2011

These are my choice notes

Det är varmt i Tyskland. 30 grader idag. Trevligt värre, även om vi jobbar såklart, så var det fortfarande soligt när vi var hemma igen. Så jag tog årets premiärdopp i poolen här utanför. Det var så skönt så skönt att få svalka sig. Vi har jobbat vid ugnen idag, glödgat rör, och det är över 1000 grader i den ska ni veta. Jag var svett svett svettig när vi var färdiga. Och blodig. Skar upp små sår hela tiden, inget farligt alls, bara skrapsår, men det blödde en del så jag torkade av det på t-shirten och byxorna (arbetskläder såklart). Så där gick jag runt, blodfläckig, svettig, sminket över hela ansiktet och hjälm-frilla. Sexy motherfucker. Not.

Bra dag idag iaf. Dålig dag igår. Jag var förbannad på allt och alla. Idag var väl egentligen ingen bättre dag, men jag jobbar stenhårt för att ta saker för vad de är, inte stressa i onödan och vägra låta någon inbilla mig att jag inte är bra. Det funkar ibland. Det funkade idag. Men som vi alla vet, imorgon är en annan dag.

1 kommentar:

  1. Jag har också badat idag! Riktigt härligt, men önskade det var castelldefels och du var med så vi kunde se vems tuttar å tår som flyter bäst:)

    SvaraRadera