måndag 13 juni 2011

Bonjour

Jag tycker Paris är överskattat. Mycket fint, men kan jag kan inte påstå att Paris föll mig på läppen. Kanske hittade vi inte riktigt rätt, men ändå. Så nu var det sagt.

Killen i receptionen försökte flörta in sig. Herregud. Han bjöd på en öl och två minuter senare försökte han hångla upp mig. Vad har vi svenskor för rykte?? Jag var tvungen att bli förbannad för att han skulle fatta. Inge roligt allt faktiskt. Jävla fransmän.

Nu har vi iaf lämnat Paris, körde till Bourge idag. Eller utanför Bourge, vid motorvägen. Här bor vi på fin-fint hotell, jämfört med det i Paris i alla fall. Det finns trådlöst (hallelulja, snabbare än det hemma också), pool, badkar, internationella tv-kanaler, och en stor, fin, ren säng. Jippie. Nu återstår det att se hur det blir på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar