torsdag 2 juni 2011

Never mind

Jaaaa. Långhelg. Igår var det partaj. Ute med en kollega och hans vänner. Ett tag kändes det som dubbeldejt, sen gick de andra hem och då kände jag mig som wing-man. Mycket konstigt. Snygg-tysken. Så jag åkte hem. Fick en irländsk taxi-chaffis. Trevligt trevligt även om han var lite weird. Kul att komma ut lite i alla fall.

Idag har jag sovit jättelänge och sen solat. Tror inte det blev så mycket bränna. Bara näsan som är röd efter allt nysande, kliande och snorande. Jag tar pollen-tabletter och nässpray, men det vägrar ge sig. Tror det är gräs. Eller getterna. Eller tyskarna.

Nu ramlade det in typ 10 motorcyklar här på vår gästgård eller vad det nu är. Synd att det var en massa medelålders tyska par. Men vad kan man vänta sig.

1 kommentar:

  1. Jag får också allergi när jag är utomlands! Särskilt i Australien. Helmysko:)

    SvaraRadera