söndag 5 juni 2011

Fett fy fan

Vad fan. Här sitter jag en söndagkväll helt utan varken socker eller fett hemma. Alla mataffärer är ju stängda, men det finns ju en mack. Men jag kände mig som en brottsling sist jag slank in där, bakis och jävlig, och köpte cola, choklad och mjölk. Och så har det ju för fan börjat regna. Det har varit fin-fint väder idag. Jag har solat. Tills näsan snorade igen som vanligt, men ändock. Men så öppnade sig himlen. Jag har iofs en bil. Frågan är om det är mödan värt. Med tanke på att lunchen enbart bestod av frukt tycker jag att jag är värd lite fett. Och efter en lång helg av nyttigt leverne. I princip. Eller inte alls, haha. Antingen kan man unna sig för att man varit så duktigt. Eller så unnar man sig för att det ändå inte finns någon räddning.

Imorrn är det måndag. Jag vet faktiskt inte om det är bra eller inte. På fredag åker vi till Paris. Yeeeeey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar