söndag 5 juni 2011

Jag fick mitt fett. Men det var inte det lättaste ska jag säga. Tog bilen till macken nere i byn. Stängd. Så jag tänkte - Ähh jag åker en sväng, kanske finns det en mack någon stans, annars är det kul att komma ut lite iaf. Inte en bra ide. Körde en bit på små kringelvägar. Bara runt där vi bor. Sen när jag tycket att det började bli dags att vända tillbaka var det inte mer än en högersväng fel så var jag på Autobahn. Regning värre och vägarbeten. Jaha vi ses väl i Berlin då tänkte jag. Men icke. Kunde svänga av nästan direkt. Tog en sväng i ett industiområde där, vände, missade svängen jag borde ha tagit för att komma tillbaka samma väg, och vips, en mack! och den var öppen :). Köpte mig en påse chips, sen åkte jag samma väg tillbaka och hamnade i Bielefeld. Och därifrån hittar jag typ, tack och lov. Blev någon extra vända såklart men va fan.

Det tragiska är, att det var lätt det mest händelserika den här dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar