torsdag 2 februari 2012

Alla goda ting är tre?

Det har ju faktiskt hänt två väldigt trevliga saker här på sistone. Det ena är att min ena Johanna ska komma hela vägen bort hit och hälsa på. En hel helg ska vi hänga i NYC! Tänk så trevligt. Det finns så mycket som är bra med det här. Jag har ett stort vänbehov för tillfället, jag behöver hänga med någon av de mina så att säga. Sen har jag ju inte träffat Johanna på över ett år nu. Och så tror jag att vi kommer trivas ypperligt i NYC. Det var ju ändå i Barca våra band knöts. Ja det kan inte bli annat än jävligt bra.

Den andra trevligheten är att den andra Johannan ska gifta sig! Så himla bra. Den första av mina närmare vänner som tar det stora steget. Vilket betyder att jag får gå på bröllop (tror jag hahaha, har iofs inte fått någon inbjudan än :), och såklart är det ju så himla fint att de är kära och ska gifta sig.

Annars är det lite över halvtid här borta i staterna. Känns konstigt, och jag har känt mig lite down generellt sen förra veckan. Mycket jag vill göra, men har inte riktigt hittat rätt folk eller egen energi att göra allt. Och hotellrummet börjar tappa sig charm. Men det var nästan onaturligt mycket uppåt i humöret där i början av den här resan, så det är inga konstigheter.

1 kommentar: