torsdag 1 september 2011

Lambada

Så var första tillfället på två danskurser avklarade. Salsa och bugg. Salsan var bra. Förutom att majoriteten av grabbsen knappt hunnit få pubeshår. Men de gick ju att dansa med ändå. Igår vad det bugg. Där det var svårt för vissa att lära sig grundsteg. En kille dansade som att han var ute och simmade. Jag fick bita mig halvhårt i kinden. Jag kände mig hemsk men det såg för himla roligt ut. En annan lärde sig inte grundsteget ens på hela timmen vi övade. Som det känns nu fortsätter jag med salsan och spar buggen till senare. Vitkor frågade om jag inte hamnat på en Samhallkurs. Jag kan säga att svaret är inte helt klart i den frågan. Men det kan ju nästan vara så mycket roligare. Men inte nu känner jag. Jag sparar mina framtida buggerövringar en stund och nöjer mig med la salsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar