torsdag 15 september 2011

Nämen goddag

Ja nu är den faktiskt här. Idag när jag cyklade hem önskade jag att jag tagit vantar. I helgen måste jag hem och hämtar mina höst&vinterskor. Det börjar bli mörkt. Man säger "Ja snart är det jul" lite på skämt och inser att det är ju nästan sant.

Men jag gillar ju hösten. När det inte regnar. Då är det värre. Jag hatar fan regn. Varmt sommarregn är en sak. Äckligt kallt höstregn är inte okej. Det ska vara sol och sprakande träd. Friskt och torrt. Men som det regnat de senaste veckorna borde det vara slut på regn.

Jag har börjat min höst bra må jag säga. Jag är mer pepp än på länge. Jobbet är kul om än lite frustrerande emellanåt. Jag har bara lite prestationsångest. Jag tränar. Jag sover. Jag lagar matlådor. Jag läser. Jag dricker öl. Jag hittar inte på en massa tok som jag bara mår dåligt av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar