söndag 7 augusti 2011

Sverige Sverige älskade land

Jag tror min börja-jobba-efter-semestern-ångest kom idag istället. Konstigt.

Har haft en alldeles förträfflig helg i storstan. Eller ja det var ju typ en dag bara. Men ändå. Gick bra att köra, förutom att jag nästan körde mot färdriktningen en gång. Ojojoj, hade kunnat gå illa. Och parkering var ju inga probs alls. Idag har vi irrat runt en stund i Stockholm en sväng i Gysinge.

Åkte förbi så många roliga ställen på vägen, men kommer knappt ihåg dem nu längre. Men Ubblixbo och Sörtuttsbadet kommer jag ihåg. Och vad fint det var! Åkte tidernas väg (väg 272 tror jag) från Gysinge till Sandviken. Riktigt vackert.

Såg även soluppgången på lördagsmorgonkvisten. Hur fint som helst. Det är ett vackert land vi bor i. Fick lust att bo i en stuga ute i skogen idag. Vid vattnet.

Nej om man kanske ska gå och lägga sig så man är något av en människa imorgon i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar