tisdag 9 augusti 2011

Man in the Mirror

Har ni känt sådär ibland att helt plötsligt är världen lite annorlunda? Det är knappt att det märks, men samtidigt är det väldigt påtagligt. Och så när jag tittar mig i spegeln är jag är annorlunda, fast exakt likadan. Men jag måste kolla igen för att känna igen mig själv. Det har hänt nu igen. Det är så konstigt. För allt är precis samma egentligen, det blev bara en liten skiftning i någonting. Som en till synes obetydlig insikt men ändå stor. Det måste den ju vara om allt blir annorlunda. Även om jag inte riktigt vet vad insikten är. Men den finns där ändå.

Lite läskigt men bra framförallt.

1 kommentar:

  1. djupt!
    var tvungen läsa två gånger =)

    hörru följ lyckokompaniet.se de har en lyckovecka nu! =) nåt för sånna som dig och mig för att hitta lite lugn vardagslycka!

    och om man tog sig iväg till jobbet nångång kanske man kom hem också idag....
    kram

    SvaraRadera