onsdag 6 juli 2011

Sista rycket

Stressigt på jobbet. Solen är här igen men jag hinner inte njuta av den. Vi ska strax fortsätta med presentationen inför fredag. Jippie. För imorrn ska vi hinna med tusen andra saker också.

Och insekter överallt. Två fetflugor som surrar runt här inne. Äckliga. Igår var det en broms som var så fräck att han bet mig på hakan. Det kan väl inte vara okej? Han var inte särskilt kaxig efter att han blivit platt som en pannkaka dock. HA! Och så kliar det lite överallt på min kropp. Jag tror kanske filten jag myser med har lite invånare. Det ser så ut på den. Men det är så kallt här inne ibland ju.

Oavsett. Snart är det SEMESTER!! Jag skulle nog vilja klassificera den som den första riktiga semestern EVER. Inte sommarlov. Inte arbetslöshet. Utan bara ledig. Med betalt. Inget att stressa över. Fy fan vad gött. Det finns inte ord att beskriva. Och jag tänker ta det precis som det kommer. Inga stora planer, bara små. Umgås med dom jag tycker om och kanske bada lite. Äta jordgubbar. Promenera. Äta god mat. Jag behöver inte mer än så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar