torsdag 14 juli 2011

Flytt igen

Jovars. Sverige. Jag är glad över att vara hemma och det är himlans trevligt att återse gamla godingar. Packningen har gått bra, imorrn går flyttlasset och mina supersnälla föräldrar lassar ur allt hemma så jag kan stanna kvar här nere i Stockholm några dagar till.

Och jag trivs hittills finfint med semestern. Det är najs.

Ska på en liten tillställning på lördag och så vill de att man ska svara på några frågor innan, varav en är att berätta om västa/bästa fylleskapad. Jättesvårt ju. Som det verkar nu blir det de nedgrävda trosorna på standfest i Spanien. Lite kul i alla fall. Fylleeskapader är ju inte alltid nåt man vill dela med sig av.

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem!

    Ny blogg du får kolla in =)
    eller snarare bara ny adress...
    www.johannawestberg.wordpress.com
    tänkte flytta över inläggen för den andra har helt lagt av. en vacker dag när jag får tid över till att sitta och flytta bloggarkiv.... inte imorrn iaf.
    kram!

    SvaraRadera
  2. gött! =)
    du får ta å gilla mig på facebook å bloglovin så det syns att jag har fans ;)
    haha
    men en ny blogg?! igen? och why? du har typ fem?
    + att blogspot e asbra också om du vill göra en snygg blogg, fick det och wordpress som tips och hade redan reggat och lärt mig wordpress för jag skulle göra en hemsida (still undone)
    men kan definitivt rekommendera wordpress!
    vad händer på semestern?! kram

    SvaraRadera