torsdag 31 mars 2011

Snart helg

Snart är det fredagsmys!! Och jag ska åka till stockholm. Häääärligt. Gött mos. Komma bort, träffa andra människor och leva utanför den här bubblan. Kommer göra underverk, I can feel it. Däremot lär det inte bli så mycket umgänge med andra människor iofs. Alla är så upptagna, det är jobb, Paris, syskon på besök och familj på besök. Och sen var det inte många vänner kvar :). Men jag kan nog behöva lite ensamtid också. Det är inte mycket av den varan nu för tiden. Och så ska jag försöka njuta lite av stortstaden också, är ju inte ofta jag är där nu för tiden, och mindre lär det bli. På jobbet har vi blivit fullproppade med R&D de senaste två veckorna. Jag har fått återuppliva kunskapen om fasdiagram och materialstrukturer. Och lagt in lite mer om rostfritt stål. Nu ska vi snart ut i verkligheten, dvs produktionen, och göra praktik. Hallelulja! Det är fullt i knoppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar