onsdag 9 mars 2011

bittert

Jag är så bitter, jag är så bitter, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag. Jag är så bitter, jag är så bitter. Hela veckan lång!

Ja det har varit bittert på slutet. Satan vad jag har whineat. Men nu får det var nog. Jag ska istället öva på att kommunicera. Generellt har jag varit frustrerad och förvirrad på jobbet för jag har inte helt klart för mig vad som förväntas av mig. Vilket gör att jag alltid tycker jag kan åstadkomma mer, och så blir jag aldrig nöjd och glad, utan frustrerad för att jag inte hinner lära mig allt. Så när det kommer in små irritationsmoment blir jag överdrivet arg. Men mest inombords, jag säger oftast inget. Typiskt dumt. Om jag inte säger till folk att jag blir irriterad och varför, kan ju inte de veta. Och det blir bara dumt för mig, för det är jag som är arg och bitter.

Så nu får det vara nog som sagt.

Gårdags största lycka: Hoffmaestro ska komma till Sandviken (!!!!!!) och spela. Sjukt bra! Om några veckor bara. Jag har informerat resten av ganget, många som var på, och ska nu köpa en biljett. Jippie!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar