fredag 4 februari 2011

Nytt kapitel

Sista dagen på jobbet idag. Det har varit en intensiv vecka. Nu är jag trött, trött, trött.

Både mitt konsultföretag och de på Bombardier har varit jättefina. Först bjöd mitt konsultföretag på lunch och så fick jag blommor och fina ord. På Bombardier fick jag fika och presenter, och mer fina ord. Jag blir så glad. Tyvärr blir jag så lätt obvekämt i sådana situationer. Jag är inte van vid sån uppmärksamhet och det blir så lätt pinsamt. Men jag vägrar låta det lätt krystade överta det fina. Det är främst i sådana här situationer jag blir irriterad över mina egna nojjor. So what om det blir lite krystat. Jag har varit uppskattad och det är jag både glad och stolt över. F U jantelagen.

Nu en helg utan mycket till agenda. På måndag smäller det igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar