måndag 21 februari 2011

Måndag

Se på fan. Lite lugn i kroppen. Trots att det är måndag. Kanske lite för att det var väldigt lugnt i helgen och knappt någon söndagsångest igår. Kanske för att jag hade rundtur med chefen idag och insåg att han inte alls kan allt som jag tycker att jag borde kunna. Kanske för att jag faktiskt fick lite jobb gjort igår. Kanske för att det kommer pengar om några dagar, satan vad jag gjort av med pengar denna månad. Hur fan lyckas jag?

Jag blir så trött på mig själv emellanåt, jag hetsar upp mig själv så lätt. Blir stressad över att jag inte kan och planerar för en massa extra när jag ändå inte kommer hinna med allt. Det är bra att vara ambitiös men ibland orkar jag inte med mig själv. Och ändå är det så svårt att göra det annorlunda. Jag blir alltid såhär i början av något nytt. Sen chillar jag ner mig lite.

Njuter annars över att det kommit nya Californication ansnitt. Det är så jävla bra! Däremot har jag snart tagit mig igenom hälften av de nya som kommit. Men det kommer ju fortsätta komma nya :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar