torsdag 17 februari 2011

Fettisdagen

I tisdags var det semmeldag. Eller inte. Tänk vad lätt att lura människor. Jag var lika lätt jag. Johanna sa det till mig, jag köpte det med hull och hår och föreslog semmelbak här i Sandviken. Alla var på och vi bakade semlor så det stod härligan till. Då messar Johanna och upplyser om att det inte alls är fettisdagen. Hahaha. Men då får vi helt enkelt göra om det om någon vecka. Jävligt goda blev de iaf. Förra veckan missade de att ge oss lunch en dag. Denna vecka kompenserar de något helt sjukt. Det är förmiddagsmacka, lunch och eftermiddagsfika. Jag borde minst ha gått upp 2kg denna vecka.

Annars är det full rulle. Ikväll är första kvällen som jag inte gör så mkt. Förutom att försöka planera en resa till Hälsingland då. Inte det lättaste. Förslag? Järvzoo, Hälsingegård och flygmuseum är planen hittills.

Och snart är det fredagsmys. Ska bli trevligt med helg. Det är intensiva dagar. Jag försöker ta in så mycket som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar