söndag 1 april 2012

söndag igen

Njae det där med vår var väl kanske lite förhastat som vanligt ja. Men solen skiner ändock.

Men det har varit lite bittert i helgen. Några mindre motgångar klungade ihop sig och så kändes det helt plöstligt lite segt. Idag blev jag tvungen att jobba en sväng och den kollektiva stressen inför presentationerna på tisdag spred sig lite, så det gjorde inte saken bättre. Men det ska nog blir bra det med. Jag kör powerwoman - more front than Blackpool - jag orkar inte vara velig och orolig så jag tvärvägrar helt enkelt. Borde väl funka? Verkar ju gå hem för de flesta karlar och politiker - börja prata om något annat och/eller verka som att du kan allt så brukar det lösa sig. Haha. Nej men någonstans där mittimellan så blir det här prima skinka.

Inflyttningen i den nya lägenheten är så sjukt jävla efterlängtad. Hade jag kunnat få flytthjälp innan hade jag nog gladeligen suttit där i påsk pulat i min ensamhet. Nej det hade jag inte. Men den här flytten kommer inte en jävla sekund för sent. Nu vill jag flytta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar