måndag 9 januari 2012

Tryggare kan ingen vara

Jag känner mig så väldigt tillfreds här i USA. Rofylld. Jag vet inte vad som hänt men så här avslappnad har jag inte varit på länge. Det är härligt. Jag stressar inte upp mig över jobbet, jag är inte överdrivet engagerad i att se allt men gör ändå planer för att hinna med det jag vill och kan, och jag chillar med ro i mitt rum.

Däremot vet jag inte riktigt varför det är på detta vis. Det vore ju faktiskt bra att veta så att jag kan fortsätta på detta harmoniska vis. Det kanske är luffarsjälen som får sitt samtidigt som allt ändå är väldigt organiserat och tryggt? Lucas är också lugnare än en filbunke så det smittar ju också av sig.

1 kommentar:

  1. denna luffarsjäl... kan vi tatuera oss med nåt sånt om jag kommer mig över?
    det är på tiden. han med de blå ögonen kommer vi ändå aldrig charma.

    SvaraRadera