måndag 9 januari 2012

2011

Det nya året har som legat lite dvala i mitt huvud. Men i och med att det första träningspasset för året är avklarat är det väl på sin plats med en liten återblick på det som varit.

Händelser som varit bra det här året?
Nytt jobb som jag blev jätteglad för + de nya människorna jag träffat därigenom.
Dublin + Hängt med Therese så väldigt mycket mer än på länge.
Bodde med Johanna och hade någon att dela vardagsångest med.
Spara pengar.
Bon Iver.

Fem händelser som varit sämst det här året?
Hanna åkte långt långt bort.
Syster på sjukhus.
Varsel (vilket ju blev bra i slutändan men jobbigt ändå).
Ångest överlag.
Flytta. Satan vad jag är trött på det.

Hade egentligen en lista med en massa andra frågor men jag orkade inte, det får räcka.
Minnet är bra men kort. Nu gäller det att göra 2012 så bra som det bara går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar