lördag 10 december 2011

I don't eat. I don't sleep. I do nothing but think of you.

Jag såg filmen Drive igår. Bra skit, rekomenderas. Men jag är nog mer kär i musiken, särskilt Under your spell med Desire. Den går på repeat.

Efter en veckas intensivitet på jobbet och hålligång onsdag-torsdag-fredag (varierande grad av alkoholintag), en massa hejdån till folk som jag både kommer och aldrig kommer återse känner jag mig väldigt känslomässig idag. Jag längtar efter äventyr, vänner, kärlek och skratt. I det stora hela. Sandviken kommer vara tomt nu i två veckor framöver innan det ju faktiskt är dags för äventyr. I närtid längtar jag mest efter film-mys. Laddar just nu ner Das leben der anderer och The usual suspects. Men först hejdå-sushi-lunch med Indierna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar