måndag 17 oktober 2011

I know I know says Michael

Laga mat? Ska det vara nödvändigt det? Nu har jag ju varit förskonat i över en vecka. Tänka sig.

Jobbet var segt idag. Så med 30h+ på flexkontot gick jag hem halv fyra. Så fick jag lite bra gjort. Har t.ex. skrivit rent och samlat ihop mina to-do-listor och betat av två punkter. Hej och hå.

Detta blogginlägg var min sista ursäkt för att skjuta upp matinhandling och lagning. Synd att jag inte har nåt mer spännande att berätta då. Eller jo det har jag ju. Jag har drivit igenom vad jag skulle vilja kalla "Ett stort steg för Erika - ett lika stort steg för mänskligheten". Jag fick min p-bot avskriven! Trodde inte sånt hände. Q-park känns som en diktator. Men joråsåatt. 400 spänn mindre fattig. Tur för dem däremot, satan vad den p-boten var orättfärdigad.

1 kommentar:

  1. grymt!!!
    jag fick fyra "eftertaxering" avskrivna igår!

    men härligt höra fler har todo-listor.. jag har peppat in mig själv i "tenta-p" just nu och ska skriva ihop allt och beta av som en dåre nu i två veckor har jag tänkt.
    msn nån kväll? facebook är ju drygt nuförtiden.
    kram!

    SvaraRadera