torsdag 5 maj 2011

Rrruuuuumpaaa (tänk Sean Banan uttal)

Idag insåg jag en sak om mig själv. Att jag har fruktansvärt svårt för när folk säger åt mig hur jag ska göra saker, eller vad jag ska göra för delen. När jag skriver i word och stavar fel på ett ord, då rättar jag själv istället för att använda words rättstavningsfunktion. Bara för att visa att jag kan. Orka?

Det ringde en telefonförsäljare till mig idag. De har ringt länge nu men jag har aldrig kunnat svara. Det var för bambu-kläder. Vilket var den nya "eko-grejen", han ville skicka trosor och strumpor till mig som jag skulle ha när jag tränade. För "de blir inte blöta men du är fortfarande varm om fötterna och rumpan". Och så ville han veta var jag köpte min trosor. Jag höll på att bryta ihop när han berättade för mig att jag inte skulle bli blöt om rumpan så han fick babbla på en stund när jag försökte att inte dö i ett skrattattack. Han drog det där med att det egentligen var jättedyrt, och jag skulle ju BARA betala porto så det enda han ville egentligen var ju att fråga om min storlek. Kanske är bambu-kläder värsta grejen, men han hade så dåliga argument ("det är den nya eko-grejen", "aftonbladet har skrivit om det", "jag vet inte riktigt hur det funkar men det blir ingen fukt") och hans "ska bara kolla storlek" gjorde det omöjligt. Inge bambu-kläder här inte. Jag tycker om min svettiga rumpa som den är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar