måndag 11 april 2011

tokigt

Jag är lite all-over-the-place idag. Jag har ingen riktigt kontroll över mig själv. Lite vad som helst kan komma ut. Jag blir såhär ibland. Ofta när jag är väldigt trött. Nu är det bara sådär ändå. Jag skickar mail hejvilt och sen tänker jag "Men kan jag verkligen skriva sådär?". Jag brukar vanligtvis analysera mina jobbmail länge innan jag skickar. Det är en lite trevlig känsla, för det sparar så mycket analyserande och helt ärligt är det lite mer kul. Men konstigt. Plopp säger det, så har nåt flygit ut. Är detta jag eller är det någon konstig sjukdom? Eller är jag full?

Har så mycket som jag borde göra som flyger runt inne i min skalle. Jag vill plocka ner det alltihopa och sortera in och planera, men det kommer sig inte till.

Imorrn är jag kanske vanlig igen. Men jag hoppas kanske inte.

1 kommentar:

  1. Kanske du liksom jag har en lätt släng av aspergers syndrom? :)

    SvaraRadera