söndag 17 april 2011

same old story

nu är det sommar nu är det sol, nu är det koskit i hagen.

nu är det söndag nu är det ångest, nu är det spöken i huvet.

men vi har iaf tagit en väldans trevlig promenad här nere vid stranden. pratade lite med katten nisse och sög i oss varsin calippo i solen. jag råkade säga "det var det här vi skulle ha gjort igår" lite väl högt medan jag sög extra mycket och fick menande blickar från det perfekta paret vid bordet bredvid. ingen söndagshumor där inte.

jag måste åka till sandviken ikväll, för jag börjar 05.45 imorrn bitti. jag är inte taggad. tur att det är påsk snart, då ska jag till fjälls. ska bli mysigt. jag ska äta ägg och sill tills jag spricker.

jag tror det är decided nu att jag kommer vara nucka/singel/ogift/celibat for ever and ever from now on. actionlöst var ordet.

"knulla inte imorrn det du kan knulla idag" säger Jonas Gardell, men det är inte så jävla lätt ska jag säga er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar