måndag 25 april 2011

påsk

Åhh vad det har varit trevligt med lite ledighet. Jag har sovit, slappat, solat, spelat kort, druckit öl och bråkat med familjen uppe i Messlingen. Lite för lite snö men det gjorde inte så mycket. Gjorde ett pitstop i Söderhamn för att hänga med mutti och byta till sommardäck idag på vägen ner. Vi gick bet på däckbytet för muttrarna satt som sten. Tur att det bara kostade 149 kr att få det bytt. Men surt ändå för jag ville så gärna byta själv. Slängde in en handtvätt också så nu är hon fin iallafall. Värre gick det på vägen från Söderhamn till Sandviken. Satan vilken trafik. Stod helt still på E4an till och från. Trodde det hade varit någon olycka, men inte det heller. Tog mig 1½ timme att ta mig till Hagsta, vilket vanligtvis tar strax över 30 min kanske. Där tog jag en annan väg och i slutändan hade det tagit över 2h att ta sig hem. Skandal.

Nu sängen. Imorrn verkligenheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar