söndag 7 november 2010

Skräll

Det har hänt. Han/hon/den/det där uppe bland molnen slängde ner ett litet bananskal som jag gladeligen gled in på. De ringde från rekryteringsfirman i torsdags, intervju i fredags vilket slutade med ett jobberbjudande och nu idag har jag tackat ja. Ska dit imorrn och skriva kontrakt. Börjar typ direkt, ska köra parallellt där medan jag jobbar mina två uppsägningsveckor på Olles. Jomantackar! Så de kommande två veckorna kommer nog bli intensiva. Jobbet är iofs i Västerås, men känns inte särskilt jobbigt.

Jag är så glad och lättad. Ska bli så gött att få skriva på. Lyckades också piffa upp lönen med en tusing mer än vad de erbjöd. Yeees! Och ännu bättre, att få säga upp mig från Olles. Härligt underbart fantastiskt.

2 kommentarer:

  1. Wow!! GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    =)
    shit vad bra den här dagen började då! =) skulle bara kolla lite nyheter, dricka upp kaffet, se om det hänt nåt annat viktigt som inte stod på vk lr aftonbladet och här stod det!!

    muy bien, då blir det weekends framöver! =)
    snyggt jobbat! kram

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Johanna!! Känns jättebra faktiskt. Vi får höras nåt när mina två veckor är till ända. Kram!

    SvaraRadera