tisdag 27 november 2012

det blir alltid värre framåt natten

hörrni det har hänt något. jag har börjat känna mig lite glad igen. jag har skrattat så jag har gråtit och jag har gått och lagt mig i sängen utan större kval inför morgondagen. idag har jag jobbat heldag, handlat, lagat mat och tvättat, utan att bli helt färdig på kuppen. fredagsfeelingen som har varit helt borttappad börjar smyga sig tillbaka. tankarna flyger inte runt runt runt när jag är på jobbet.

ändå känns det fel att skriva så. hur kan jag vara glad? men det är väl så det fungerar.

nu har jag garanterat jinxat detta, imorgon dyker jag säkert rätt ner i backen igen. men då får det väl vara så. det är viktigt att säga till när det är bra också.

i lördags var det sex månader sedan hon dog också. sjuka tanke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar