söndag 28 oktober 2012

hösthelg

Den här helgen spöade förra helgen med hästlängder. Idag har jag och min mamma shoppat. Min lilla mamma har gått och blivit så mycket smalare, hon ser lite ut som en uteliggare i sina säckiga kläder. Så idag gick vi lös i Gävle, mamma hade spenderarbyxorna på som tur var, även för mig :).

Sen gjorde jag kanske något mindre klokt, gick på boxpass på Friskis. Satan i gatan jag var helt jävla slut. Trodde jag skulle svimma flera gånger under passet, men det gjorde jag som tur var inte. Nu, tre timmar senare, har jag ont i halsen. Kanske borde ha taggat ner lite? Träningsvärken från de tidigare prestationerna slåss med mattheten från dagens pass.

Igår var vi ju på konsert också! Soundtrack of our lives, på konserthuset med Symfoniorkestern. Riktigt bra tyckte jag att det var. Extra trevligt tycker jag det är när det är mindre arena, där man får sitta, haha. Pensionärsvarning kanske men orka stå och trycka liksom? Not. I vår ska jag gå på både First Aid Kit och Magnus Karlsson här i Gävle. Det är fint med musik. Soundtrack of our lives hade jag egentligen ingen koll på alls, men var ändå hur bra som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar