måndag 19 mars 2012

hepp hepp

Igår var en konstig dag. Helgen bjöd på en total överdos av sömn vilket resulterade i någon slags övernaturlig fylla. Världen var så konstig hela dagen. Särskilt när jag kom tillbaka till lägenheten och det var söndagkväll. Eller så var kroppen bara chockad över att den inte hade någon söndsagsångest att hantera. Jag var tvungen att fokusera helhjärtat på vardagssysslor såsom tvätt, disk och uppackning för att inte bli helt tokig.

Idag var en bra dag. Pepp å rätt pigg på jobbet trots att det var måndag. Sen var jag in till Gefle och kollade på en lägenhet. Blir nog fina fisken det där. Jag tror jag kan klättra ut på mina grannars tak från mitt vardagsrumsfönster. Det vill man väl göra va? Sitta å dingla med benen.

Imorrn ska bli en ännu bättre dag har jag bestämt. Jag ska vara ännu mera pepp på jobb och så ska jag ringa min förhoppningsvis nya fastighetsvärd för att seal-the-deal och styra upp lite nya tapeter. Och kanske nya vitvaror?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar