måndag 7 november 2011

Joråsåatt

Lyssnade på musikguiden på P3 när jag åkte hem från salsan , där hade de ett reportage från 50 cent konserten och så pratade de om Bon Iver. Shit förstår ni vad kulturell jag är? Haha. Vitt skilda världar. 50 cent var mer folkfest och Bon Iver var vackert. Han är så jävla bra och det blir bara bättre och bättre ju mer man lyssnar. Men även det borde ju väga över till slut.

Salsan var tokrolig idag. Jag blir på så bra humör. Nu har jag lite släppt det här med att lära sig rätt och kör mer på känsla. Vissa karlar slänger ju ändå in saker vi inte lärt oss så det spelar som ingen roll om man "kan" eller inte, bara att försöka hänga med. Ändå inge kul om det blir för tekniskt.

Annars gör jag mitt bästa för att kämpa emot höstmörkret. Det går upp och det går ner som vanligt. Vi får vällan se hur det slutar. Jag tycker även att det börjar bli dags för lite snö. Utlänningarna tycker jag är tokig när jag säger att jag vill ha kallt och snö. Men det vill jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar