torsdag 9 december 2010

Rapport från slingan

Igår var en rutten dag. Idag har varit en bra dag. Trots att jag försov mig. Och jag har gjort mig ett riktigt kap här i Hägernäs. Har en helt egen hemmafru som lagar mat och donar här hemma, medan jag jobbar och pendlar mest hela dagarna. Men snart är det helg!

Jag är lite bitter över min pendlingstid nu för tiden. Härifrån flygvilleslingan tar det typ 2h 10min ENKEL resa. It's not ok määän. Därför har jag idag pratat med Charles om ett banklån. Först lät han lite osäker på om jag skulle få nåt, fast när han fick veta vad jag tjänade lät han mer positiv. Han kanske trodde att jag jobbade som typ servitris eller nåt, förstår inte hur han kan dra sådana förhaste slutsatser. Jaja, den som lever får se. Nån jävel ska då låna mig pengar för en bil behöver jag.

Annars känns det som att jag och Johanna har vårt uppdrag här i Hägernäs strand klart för oss: sätta flygvilleslingan på kartan, både bokstavligt och bildligt talat. Finns inte ens med på kartan ännu. Hur ska man då veta var man bor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar